Cirque du Freak
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cirque du Freak

Kender du til bogserien, Darren Shan? Eller har du set Cirque du Freak, the Vampires Assistant? Så meld dig til her!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Darren
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Valencia
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Shay
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Marina
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Aiko
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Penelope
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Eric
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Ricki
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Jessica
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Angela
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_lcapEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Voting_barEn Lille Idé til sidens racer.. ^^ Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Seneste emner
» Deploratus - The Lost World
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:07 am af Gæst

» Deploratus - Who writes the story?
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:05 am af Gæst

» In this crazy world... - Darren
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:01 am af Penelope

» Skyrim ~ udlev eventyret
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:46 am af Gæst

» Det kunne være sjovt at møde nogen... ~ Darren ~
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:41 am af Darren

» Super ked aff det.
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:32 am af Darren

» Kom ind og vær X-MEN
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:30 am af Darren

» Endnu en gang; BEKLAGER
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 11:21 pm af Marina

» Du er fyret!. ( Leg)
En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 11:18 pm af Marina

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 8, Lør Jul 16, 2022 10:44 am

 

 En Lille Idé til sidens racer.. ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 4:09 am


Okay jeg har en lille idé og når der kommer en idé skal der gerne også komme et svar. ^^’

Altså min hjerne er meget underlig men jeg har fået denne mega mærkelige idé med at man måske kunne føje andre originale racer til som Varulv/Formskiftere eller måske endda Dæmoner?!!.?, altså også selvom de ikke er med i bogen?, det er bare så der er lidt flere valgmuligheder.. Det er bare en idé og jeg håber at jeg kan få svar til om hvorvidt det er en idé der vil noget?!..

___________________________
Shadow ( Shay ) Angel Fawkes
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 4:49 am

Hej.

Jeg synes nu ikke, det lyder som en god idé, jeg vil meget gerne kunne holde den her side fra andre side og dermed også lidt fra bogen af. Derfor synes jeg ikke, der skal være varulve og den slags. Altså, man kan jo selvfølgelig være lidt ulv, det kan høre under freaks, men ikke sådan man pludselig kan forvandle sig til en varulv, ej heller dæmon eller formskifter. Formskifter kan vel også lidt høre ind til freaks.

Beklager.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 4:54 am

Det gør intet ^^Tro mig..
Det var bare en lille idé Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 4:57 am

Det er helt okay, jeg er glad for, du kommer med idéer til siden og oven i købet også accepter, hvis idéen ikke lige passer ind. Bare fortsæt det arbejde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 4:59 am

Jeg fortsætter gerne, det er da bare et godt job at komme med idéer og hvis de ikke virker kan man bare komme med en ny hvis man har en afro Very Happy..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: En Lille Idé til sidens racer.. ^^   En Lille Idé til sidens racer.. ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En Lille Idé til sidens racer.. ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cirque du Freak :: Grundlæggende :: Idéer-
Gå til: