Cirque du Freak
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cirque du Freak

Kender du til bogserien, Darren Shan? Eller har du set Cirque du Freak, the Vampires Assistant? Så meld dig til her!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Darren
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Valencia
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Shay
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Marina
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Aiko
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Penelope
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Eric
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Ricki
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Jessica
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Angela
Bare en gåtur ~ Shay Vote_lcapBare en gåtur ~ Shay Voting_barBare en gåtur ~ Shay Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Seneste emner
» Deploratus - The Lost World
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:07 am af Gæst

» Deploratus - Who writes the story?
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 5:05 am af Gæst

» In this crazy world... - Darren
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:01 am af Penelope

» Skyrim ~ udlev eventyret
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:46 am af Gæst

» Det kunne være sjovt at møde nogen... ~ Darren ~
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:41 am af Darren

» Super ked aff det.
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:32 am af Darren

» Kom ind og vær X-MEN
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:30 am af Darren

» Endnu en gang; BEKLAGER
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 11:21 pm af Marina

» Du er fyret!. ( Leg)
Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 11:18 pm af Marina

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 8, Lør Jul 16, 2022 10:44 am

 

 Bare en gåtur ~ Shay

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 5:19 am

Sted :: Skoven tæt ved the Cirque.
Tid :: Klokken er ca. 22.21.
Omgivelser :: Buske, træer, osv.
Vejr :: Mørkt og køligt.
Dag :: Tirsdag aften.
Påklædning :: Mørkeblå langærmet, et par sandfarvet jeans og et par sorte Converse sko.

Darren begravede hænderne i sine bukselommer. Det var køligt, men han frøs ikke. Det var en af fordelene ved, at være en vampyr. Men han var jo kun halvvampyr, så han var stærkere end en normal dreng på hans alder, men alligevel ikke så stærk som en helvampyr. Han kunne nu meget godt lide, at være halvvampyr. Han kunne gå ud i sollyset, hvilket var en god fordel.
Han stoppede op foran et træ og satte sig op af det med ryggen. Han trak sine ben op under sig og tog hænderne op af lommerne, inden det gjorde ondt. Han bed sig lidt i underlæben. Han kiggede rundt. Han kiggede ned på sine negle. Sine skarpe negle, der kunne dræbe. Han havde stadig ikke vænnet sig til, at han ikke havde hugtænder, som han aldrig havde troet, at vampyrer havde, men han skulle bruge sine negle, hvis han skulle have blod fra et menneske. Det var nu lidt komisk, at tænke på.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 5:29 am


Shay kom gående med stille, yndefulde skridt. Hun havde altid opfattet de andre af hendes race som bastarder, vilde bæster men hun prøvede at begå sig yndefuld og smuk selvom det normalt kiksede. Hun var her til aften klædt i en smuk mørkeblå kjole der gik hende til knæene. Hendes hår var sat op i en mindre yndefuld hestehale og hendes sorte hår gik imod hendes ryg for hvert skridt hun tog. En duft ramte hende og imens hun tjekkede hvad det var for en duft stoppede hun hurtigt, for hvis det var en af hendes egne ville hun stikke af. Hun lagde dog mærke til at det kun måtte være en halv vampyr da duften ikke var så stærk. Hun gik let hen mod hende eller ham og måtte bide tænderne sammen for ikke at udstøde en svag snerren som hilsen, det hendes race gjorde. Hun så ham, han var aldeledes smuk selvom han kun var halv og det undrede hende kort før hun så gik tættere på ham. ” Godaften ” Sagde Hun med sin fine krystalagtige stemme..
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 5:40 am

Darren sad i sine egne tanker. Han bed sig lidt i underlæben. Han havde været halvvampyr i snart et år nu og han havde stadig ikke helt vænnet sig til det. Han havde boet i cirkusset i snart otte måneder, så det var meget rart. Han havde det godt der og havde mange gode venner for livet.
Han kneb øjnene lidt sammen, da han kunne høre noget. Hans syn, lugtesans og hørelse var blevet bedre end som da han var menneske. Af og til en fordel, men andre gange urolig mærkeligt og af og til irriterende. Men han kunne høre noget - eller nogen.
Han kiggede op, da en pige, eller rettere, kvinde stod foran ham. Han havde fulgt hende med blikket, da hun var kommet til syne, men nu hvor hun stod foran ham, kunne han godt se, at hun ikke var en fra cirkusset. Han havde i hvert fald ikke set hende. Hun var heller ikke et menneske, bemærkede han. "Godaften." Han nikkede høfligt.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 5:49 am

Hendes blik forsøgte at fange hans. Hun var nysgerrig overfor ham, nok fordi han var en halvvamp og eftersom hun aldrig havde mødt sådan en kunne man jo aldrig være for nysgerrig. ” Gør det noget hvis jeg joiner dig? ” Spurgte Hun roligt, hun stod helt stille. En vane fra det med at være en vamp, hun havde det normalt med ikke at bevæge sig men bare at stå stille som om hun var stivnet. Hun kiggede på ham da en unormal lyd trængte sig på. Lyden af listende trin, noget som kun hun og måske ham kunne høre. Hendes blik blev mere vagtsomt da personen kom hen mod dem, ganske langsomt dog. Hun kastede et usikkert blik på ham da hun få timer tideligere var stukket af fra sin egen race. Hun var meget usikker og gik usikkert et par skridt hen mod ham. Hun vidste dog ikke hvorfor. Hun kunne høre at det var en fra hendes egen lille gruppe af vampanere. Hun trak vejret stille og lod sin agressivitet komme til sig da en foroverbøjet skikkelse kom til syne ikke så langt væk..
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 6:00 am

Darren kiggede bare op på denne kvinde. Han kneb øjnene lidt i. Gad vide, om hun ville gøre ham noget? Hun lignede ikke ham. Han var halvvampyr, det vidste han godt, men selv hvis han nu havde været helvampyr, så havde hun endnu ikke lignet ham. Der var bare et eller andet over hende.
"Ja da, det generer mig ikke." sagde han med sin britiske accent. Han havde jo intet imod det og han var godt i stand til, at gøre modstand, hvis hun ville angribe ham eller sådan noget.
Han kiggede den vej, der kom en lyd, da han hørte lyden. Han kneb øjnene i. Han kiggede op på hende og kiggede så den vej igen. Han kigged op, men bemærkede, at kvinden var på vej væk. Han rejste sig op. Han blev bare stående, hvor han var. Han betragtede hende med sammenknebne øjne.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 6:28 am

Hun mærkede frygten og usikkerheden snige sig ind på sig da hun genkendte ham der kom hen mod dem i samme øjeblik. ” Zane ” Navnet kom hvislende over hendes læber og hendes mund kom med en sær lyd, et svagt hvæs som hilsen. Zane reagerede med det samme, han var henne ved dem på ingen tid og en hvislende lyd gled også over hans læber ” Shaaay ”. Han så ud til at genkende hende og hun sukkede svagt af lettelse hvilket var en fejl eftersom Zane kunne få øje på halvvampen. Hun kastede hurtigt et blik tilbage og håbede at drengen kunne se at det var et usikkert og bange blik. Hun gjorde sig hård igen men da hun vendte sit hoved lød der en skarp lyd og et smertefuldt strejf af en kniv mod hendes kind fik hendes ansigt til at fortrække sig. Zane så vild og farlig ud da han fik øje på halvvampen men Shay trak i samme øjeblik en lille underligt udseende kniv fra sin støvle. Zane hvæsede af hende ” Du vover ikke at røre mig med den ”. Shay smed kniven foran drengen og formede i stedet hendes hænder til klør ” Nej, men jeg kan bruge mine klør ” Snerrede Hun. Hun ville ikke bruge så feje tricks som en kniv men derimod sine klør. Hun nåede dårligt at gøre noget da hun havde glemt alt om hans hurtighed, Zane fik hurtigt kniven stukket ind i hendes højre overarm...
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 7:11 am

Darren så til, da en person, en dreng, rettere, mand trådte frem. Han kneb øjnene lidt mere i, selvom han sagtens kunne se. Hvem var han? Han hørte, hvad de skiftevis sagde. De så ud til, at kende hinanden. Troede han. De kom da kun med to navne og de var to personer. Men han forstod ikke, hvad de lavede. De lød i hvert fald ikke til, at være venner, måske mere bekendte, eller videre til fjender?
Han trådte forsigtigt nærmere. Han stoppede op og så tavst skiftevis på dem. Han bemærkede godt kvinden, der af og til sendte ham blikke, men han forstod dem ikke. Ville hun have ham til, at gå tilbage? Eller ville hun have hjælp? Ikke at han havde lyst til, at hjælpe. Han anede ikke hvem nogen af dem var og de lignede ikke ham, som han tidligere havde sagt til sig selv. De var nok vampanere. Han havde hørt lidt om dem og havde frygtet dem lige siden.
Tankerne fik ham til, at træde et par skridt baglæns. Han spærrede øjnene lidt op og overvejede kraftigt, at løbe tilbage til lejren, da manden skar kvinden i armen med kniven.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeOns Mar 07, 2012 5:33 pm

Shay havde ikke regnet med at Zane ville have gjort det da det var et fejt trick. Hendes blik fik en gnist da hendes natur som vampan kom tættere på. Hun holdt det dog væk og trak bare kniven ud med sammenpressede læber. Smerten var intet i forhold til den voksende usikkerhed. Hun kastede hurtigt et blik på drengen bagved hende og kunne godt se hans ekstreme lyst til at rende væk. Hun skulle til at sige at han bare kunne løbe men i samme øjeblik lød der en hvislende lyd og da Shay kiggede hen mod hvor Zane havde stået var ingen og Zane var væk lige så hurtigt som han var kommet. Shay rynkede panden svagt men satte sig så ned, op af træets stamme. Hun undrede sig over hvorfor han bare var forsvundet da det ikke lignede hendes racefæller. Hun vendte dog sit blik på sin arm der var fuldstændigt indsmurt i blod og såret så ikke ud til at ville hele. Hun greb fat i sin lille taske og trak en bandage ud. Hun lagde den forsigtigt men det blev ved med at glide ud af hendes hænder der rystede kraftigt. ” Vil du hjælpe mig? ” Spurgte Hun med den samme rolige stemme teenagedrengen, dog var der stadig et lille strejf af frygt at spore i hendes stemme da hun var bange for at han kom tilbage....
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 3:02 am

Darren hvilede hænderne bag ryggen. Han kiggede tilbage mod lejren, så hen på kvinden igen. Han kunne måske bare skynde sig væk, for han kendte jo alligevel ikke kvinden. Men alligevel, kvinden var jo såret og han havde set hvordan, hun var endt i den situation, så han kunne vel egentlig ikke bare skynde sig væk.
Han kneb øjnene sammen. Han så til, da kvinden vendte sig imod ham. Hun blødte ret meget ved sin arm. Han så til, da hun fiskede noget op af sin taske. Bandage. Hun kunne åbenbart ikke få det lagt ordentligt på. Han trådte et skridt hen imod hende.
Han kiggede på hende, da hun talte til ham. "Jo, øh, selvfølgelig." Han gik hen til hen og samlede bandagen op. Han lagde den om hendes arm og fik det til sidst sat sammen, så det holdte. Han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 3:35 am

Shay bed tænderne hårdt sammen da han kom hen til hende og begyndte at forbinde hendes arm. Det gjorde ondt men smerten var ikke så slem som den havde været. Hendes blik mødte hans, hendes øjne var i dette øjeblik næsten mere sølvfarvede end blå men den blå farve var dog stadig tydeligst. Hun lagde mærke til hvor tæt deres ansigter var på hinanden men flyttede sig ikke en milimeter. Hun kunne næsten mærke hans ånde. Hendes øjne flakkede svagt en enkelt gang, mod gaden, for at se om Zane kom tilbage. Hun regnede med at hun bare havde hørt syner og vendte blikket mod ham igen. Hun kom på tanke med at hun ikke kendte hans navn. ” Mit navn er forresten Shay ” Sagde Hun med et svagt smil, hendes blik fastholdt hans og hendes vejrtrækning blev tungere da hun pludselig trækkede sig et par centimeter væk. Hun måtte da ikke være svag overfor en som ham, ikke når hun selv var som hun var. Hun havde det allerede dårligt over at have snerret af Zane fordi hun sikkert ville få ballade når hun kom tilbage til de andre samme aften...
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 3:53 am

Darren kiggede på hende, da han var færdig. Han håbede, at bandagen ville holde. Ellers, så kunne det holde i den tid, det ville holde i og så kunne hun jo bare heale sit sår, der forhåbelig ikke ville bløde der, med sit spyt. Det havde han nemlig lært; healings spyt. Det var faktisk meget smart og han havde da også selv brugt det et par gange.
Han lod armene hænge ned langs siderne. Han kiggede på hende. Hans grønne øjne lyste af venlighed. Måske var hun slet ikke så slem. Han havde jo fået fortalt, at vampanere skulle han holde sig fra, men hun virkede da ikke særlig slem.
"Darren," sagde han og begravede hænderne i sine bukselommer, efter at have præsenteret sig efter, hun havde gjort det, "Darren Carter." Han tilføjede altid sit efternavn.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 4:28 am

Shay mødte hans venlige blik og næsten modsat hans viste hendes eget nysgerrighed. Hun vidste godt at hun ikke var en helt normal vampan og de andre havde skam også drillet hende med det. Hun vidste dog ikke hvorfor hendes øjne var blå da de andres var røde/violette. Hun troede dog at det var fordi at hun var mere menneskelig. Hun smilede til ham, et let smil der hurtigt forsvandt. Hun gled op at stå i en yndefuld bevægelse og smilede til ham. ” Kan vi gå lidt? ” Spurgte Shay roligt og et let smil oplyste igen hendes ansigt. Hun var stadig usikker men på en lidt anden måde denne gang. Hendes blik gled over hans ansigt, hans smukke øjne, perfekt formede læber. Hun rynkede på næsen af sig selv, hvordan kunne hun tænke sådan?. Hun trippede en smule og skævede svagt mod venstre da hun hørte en lyd. Hun så dog bare en kort skygge. Det var ganske køligt men hun bemærkede det enligt ikke. ” Forresten, jeg er en vampan som du nok har regnet ud og ham der lige.. øhm.. angreb os er en af dem i den gruppe af min race der holder sammen endnu ” Sagde Hun roligt som forklaring, hendes blik forsøgte tøvende at fange hans...
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 5:07 am

Darren fik hendes øjenkontakt. Han smilede til hende. Det kunne ikke betale sig, at være uhøflig og kold. Det var kun overfor få, han var. Han dømte ikke en person på udseendet eller historier. Personen skulle gøre ham noget, der fik ham til at hade personen, inden han begyndte, at dømme.
Han nikkede lidt. "Jo, det kan vi da godt," sagde han smilende og begyndte så at gå. Hans hænder var stadig begravet i lommerne. Han kiggede fremad. Han kiggede på hende, "jeg ved godt, hvad du er." sagde han. Hans tone var en smule kølig, men det var ikke noget, man skulle tage sig af. Hans øjne lyste stadig af venlighed.
Han kiggede lidt frem, inden han kiggede på hende. "Du ved nok også godt, hvad jeg er," sagde han lidt efter og smilede skævt til hende, "men må jeg spørge om noget? Historierne lyder, at vampanere har røde eller lettere violette øjne.. det er dine ikke?"
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 5:16 am

Shay betragtede ham med et svagt smil og hendes øjne lyste nærmest havblå. Hun syntes at han lød en smule kold men eftersom hans øjne stadig var venlige regnede hun med at det var sådan han var. Hun lyttede roligt til det han sagde og nikkede da han sagde at hun nok også vidste hvad han var. Hun stivnede da han spurgte hende om det og hendes blik faldt på jorden foran dem. Hun tænkte sig om, skulle hun fortælle ham det hun troede?. Hun nåede ikke at stoppe sig selv ” Altså jeg tror det er den eneste unikke del ved mig, jeg har faktisk kun en teori omkring det?.... Jeg tror at det er fordi jeg er mere som alm Vamps end de andre ” Sagde Hun og trak vejret dybt. Hun skulle ikke have sagt det da hun ikke kendte ham så godt men der lå problemet. Hun ville gerne kende ham, rigtig gerne. Hun så på ham ” Nu ved jeg godt at jeg måske er for nysgerrig men kan vi ikke lave en aftale?, Du spørger mig om noget og jeg svarer ærligt og så må jeg spørge dig om noget? ” Sagde Hun lidt efter, hendes brittiske accent var en smule tydelig da hendes koncentration ikke lå på at forandre hendes stemme..
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 5:22 am

Darren kiggede bare på hende og ventede på et svar. Han var ret nysgerrig. Han havde aldrig hørt om, eller mødt en vampaner, der så sådan ud. Han havde set billeder af vampanere, men ingen havde blå, grønne eller brune øjne. Røde eller violette. Det var nærmest et must for dem?
Han bed sig lidt i underlæben, da hun talte om det hendes menneskelige side. Han smilede lidt. Han kiggede fremad. "Ja, det.. jeg er jo kun en halvvampyr, men jeg har mistet min menneskelige side.. dengang jeg startede på, at drikke af mennesker." sagde han, men det vidste hun jo nok allerede.
Han kiggede på hende igen. Han gik i et roligt, men lidt langsomt tempo. Hvad skulle de overhovedet nå? Han kiggede bare på hende. "Jo, det kan vi godt sige," sagde han og nikkede bekræftende, "så.. hvad vil du gerne spørge om?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 5:34 pm

Shay lyttede roligt til ham, selvom hun var fuldblods var det som om hun stadig kunne føle på et minimalt punkt. Hun var vild med at dræbe når det endelig var og det frastød hende ikke. Som om hendes sind var strakt over både en vamp og et menneskes personlighed. Hun var forvirret omkring det men havde lært at leve med det. Hun tilpassede sin gang til hans og da han spurgte tænkte hun sig en smule om før hun svarede. ” Hvordan reagerede du da du opdagede at du var halvvampyr? ” Spurgte Shay lidt efter. Hun kneb øjnene lidt sammen da hun kiggede foran dem da der gik et par mennesker kom frem fra en af sidegaderne. Shay trak sig tættere på Darren, per ren automatik. Hun kunne ikke lide mennesker og her til aften var hun minimal tørstig. Hun kiggede nysgerrigt på Darren og ventede på hans svar...
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeTors Mar 08, 2012 7:15 pm

Darren kiggede fremad. Han vendte blikket nedad i et øjeblik, inden han så kiggede op og kiggede på hende. "Hvordan jeg reagerede? Sjov historie, faktisk," sagde han, "jeg lå og sov. I min seng, selvfølgelig. Mit liv var perfekt. Den bedste familie, de bedste venner, jeg var en af de bedste i skolen, osv.," fortalte han, "men så vågnede jeg så op næsten morgen. Jeg var øm ved mine fingre og da jeg løftede hænderne for, at kigge, så var der ar på mine fingerspidser."
Han løftede sine hænder op fra lommerne og kiggede bedrøvet på sine fingerspidser, hvor de små ar befandt sig. "Jeg forstod intet, men i løbet af dagen fandt jeg ud af, at der var noget galt. Jeg var tiltrukket af blod, og komisk nok, skulle vi have blodprøve i biologi, så det var nær gået galt allerede der." Han kiggede fremad og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeFre Mar 09, 2012 1:21 am

Shay kiggede på jorden under dem og lyttede roligt til hans stemme. Hun kunne godt lide den kolde klang der var i hans stemme, den var på en måde kølig men samtidig gav det hende en underlig følelse af en velkendt klang. Hun grinte sarkastisk da han var færdig med at tale og smilede ” Det må jeg nok sige, et sammentræf der vil noget ” Sagde Hun med et smil og grinede en gang til, en fin klingende lyd der ikke passede til hende. Hun sukkede næsten på samme tid som ham og kiggede på ham. ” Din tur ” Sagde Hun roligt og kiggede igen fremad. Hun kiggede på himlen, sort men fuld med stjerner. Derefter kiggede hun igen kort hen på ham før hun kiggede ned på jorden. Hun glædede sig til at høre hans spørgsmål og smilede svagt af følelsen...
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeFre Mar 09, 2012 3:50 am

Darren begravede sine hænder i lommerne igen. Han kunne godt lide, at tale med Shay. Han vidste jo udmærket godt, hvad race hun var, stærkere og hurtigere end ham - farligere end ham - men hun virkede slet ikke så slem. Hun virkede sådan helt.. blød.
Han trak lidt på skuldrene og lo lidt. "Jeg skyndte mig ud derfra og tog hjem. Jeg fortalte bare, at jeg pludselig havde fået det dårligt og var løbet hjem hele vejen." Han trak endnu en gang på skuldrene. Det var også sandt nok - på nogen måder.
Han kiggede frem for sig. Han lod et suk undslippe sine læber. Han tænkte lidt, inden han kiggede på hende. "Hvordan er det, at være.. ja, du ved, sådan en som dig?" Han kiggede spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 2:17 am

Shay grinede lidt sammen med ham, Han virkede ikke som om han havde noget imod hende som de fleste havde efter at de vidste hvad hun var. Folk var så fordømmende nu om dage at det faktisk chokerede Shay. ” En som mig, en vampaner? ”.. Hmm ” Sagde Shay stille og tænkte sig om før hun svarede. En sang brød stilheden og Shay snuppede hurtigt en lille sølvfarvet mobil op og trykkede afbryd. ” Det må du undskylde ” Sagde Hun hurtigt før hun mødte hans blik. Hun kunne godt lide hans øjne. de var dybe, som en sø. ” Jeg mener selv at det er et helvede men der er som altid frynsegoder sm hurtighed, styrke, instinkter.. Det er i hvert fald et helvede at bo sammen med nogle af samme race da vi er meget dyriske når det kommer til stykket ” Sagde Shay kortfattet og nogenlunde langsomt, det var ikke fordi hun ikke brød sig om at fortælle ham det, det var nærmere fordi at det var Zane der lige havde ringet. ” Men alt i alt kan man leve med det ” Sagde Hun til sidst og et smil oplyste hendes læber. Hun kiggede roligt på ham ” Jeg bliver nødt til at ringe tilbage ” Sagde Hun før hun trak mobilen op af lommen og ringede op. ” Kom væk fra ham ” Lød en hvæsende stemme i mobilen og Shay kunne ikke lade være med at kaste et blik omkring for at være sikker på at Zane ikke stod bagved hende eller sådan noget. ” Nej ” Sagde Shay kort og enkelt med en kommanderende stemme. Hun kunne høre Zane snerre i telefonen og med en hurtig bevægelse havde hun afbrudt telefonen. ” Zane er den værste at leve med ” Sagde Hun roligt til Darren. ” Min tur, Hvordan er din mening? Hvis du ser på mig og Zane, hvad er anderledes imellem os efter din mening? ” Spurgte Hun nysgerrigt og hendes blik faldt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 4:22 am

Darren kiggede fremad. Han kiggede forvirret rundt, da en sang lød. Han kiggede på hende og smilede skævt. Det var hendes telefon. Han lyttede til det, hun fortalte. "Tja.. men som i dyriske, så mener du vel.." Han stoppede sig selv. Det var måske for meget, at spørge, om hun gik rundt og dræbte folk uafbrudt?
Han rystede lidt på hovedet. "Det er okay." sagde han, da hun ringede personen op, der lige havde ringet til hende. Han kiggede rundt imens. Han kiggede på hende, da hun sagde et ord og med hans gode høresans, kunne han høre personen i telefonen. Det lød ikke godt.
Han smilede lidt til hende, da hun kiggede på ham igen. "Hvad der er forskelligt ved jer to? Du virker meget mere fredelig og venlig, hvis man ser på det, du er." sagde han og trak lidt på skuldrene.


// Ingen kreativitet, desværre o:
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Shay

Shay


Antal indlæg : 51
Join date : 07/03/12
Bosted : Er en Nomade så intet sted i øjeblikket.

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:58 am

Shay vendte blikket ned mod jorden, hun havde ikke helt lyst til at gå selv hjem her til aften, bare af frygt til at blive angrebet af en af sine racefæller. Hun åbnede halvt munden men lukkede den hurtigt igen og trak det hun ville spørge om tilbage. Hun hørte hvad han sagde og forstod selvfølgelig hvad han mente ” Ja, mine racefæller tager nogle gange uskyldige mennesker med hjem og torturerer dem.. Derfor hader jeg at være der og er der kun når jeg skal sove eftersom jeg ikke kan dræbe selv - efter min mening er det ikke okay at dræbe hele tiden. ” Sagde Shay eftersom det var sandt - næsten i hvert fald. Hun overvejede at sige mere ” Jeg har det ikke så godt, når jeg hører skrigene ” Sagde Hun sorgmodigt til sidst men et smil oplyste hurtigt hendes ansigt ved det han sagde omkring hende, venlig og fredelig. Hun satte farten en smule ned da hun overvejede at sige farvel for i aften, hun ville hellere have slåskampen med Zane før daggry da han var meget stærk om morgenen. Hun lagde dog en streg over den beslutning og gik igen med samme langsomme tempo. Hun betragtede ham stille og ventede på at han stillede et spørgsmål...


//Samme her What a Face //
Tilbage til toppen Go down
Darren
Admin
Darren


Antal indlæg : 73
Join date : 27/02/12
Bosted : the Cirque

Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitimeSøn Mar 11, 2012 1:13 am

Darren kiggede på hende med sammenknebne øjne, samtidig med de gik. Han forstod det ikke. Vampanerer var dem, der dræbte mennesker. Det var ikke dem, der bare tog en lille sip af dem, for hvis de gjorde, så var de ikke en Vampaner, men bare en normal vampyr, og hun var jo en Vampaner. Hvis hun ikke dræbte mennesker, så var hun blot en vampyr.
Han undlod at stille spørgsmålet. "Åhr, okay.." sagde han og nikkede så. Han kunne godt forstå det med skrigene. Det brød han sig heller ikke om, selvom han aldrig havde hørt det før. Kun på film eller sådan noget. Han havde jo aldrig dræbt et menneske før. Kun taget en lille sip af et menneske og efterladt et ar pga. sit spyt.
Han bemærkede, at hun sank farten lidt. Det samme gjorde han. Han kiggede på hende. Han vidste ikke helt, om han skulle sige noget. Han havde ikke sagt ret meget til det, hun havde forklaret ham.


// Slet intet xD
Tilbage til toppen Go down
https://cirquedufreak.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Bare en gåtur ~ Shay Empty
IndlægEmne: Sv: Bare en gåtur ~ Shay   Bare en gåtur ~ Shay Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare en gåtur ~ Shay
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Cirque du Freak :: Cirque du Freak :: Skoven-
Gå til: